logo6

-Контакти-

phone2

on

mail

-График работи-

Пн-Пт: 9:00 - 18:00 год.
Cубота: 9:00-13:00 год.

-Мова-

A+ A A-

Умови гарантійного обслуговування сервісного центру - smt.km.ua

 

01 Гарантія СЦ - smt.km.ua, надається виключно на роботи виконанні нашими майстрами.

02 Гарантія діє протягом 1 (одного) місяця, якщо це не обумовлено гарантійними зобов’язаннями.

03 Увага, при заміні ПЗ (програмного забезпечення) пристрою, вся інформація котра була збережена на пристрої чи телефоні, буде повністю стерта. Клієнта перед ремонтом буде про це проінформовано. Якщо треба зберегти інформацію з носія. Наші спеціалісти можуть це зробити за певну винагороду. Про такі вимоги треба сповістити майстра під час замовлення послуг.

04 СЦ – СМТ надає гарантію в 3 (три) місяці, за умов встановлення оригінальних, нових комплектуючих (корпус, бузер, дисплей тощо) на пристрій або гарантія 1 (один) місяць, якщо на пристрій були встановленні китайські аналоги. Гарантія починає діяти с дати отримання пристрою клієнтом. Якість комплектуючих, які будуть встановленні на пристрій, має вплив на ціну ремонту. Всі ці нюанси обговорюються з клієнтом під час замовлення послуг.

05. Наш сервіс не бере передплату. А це означає, що клієнт проводить розрахунок лише після ремонту якість якого задовольняє клієнта, та отримання пристрою в руки.

06 Увага! Якщо пристрій знову потрапить на ремонт до нашого сервісу під час дії гарантії, при цьому проблема буде та ж сама, що і попереднього разу, то пристрій буде повністю продіагнастованно. І якщо дефект буде виявлений через вину нашого майстра, то заміна комплектуючих буде виконана БЕЗКОШТОВНО.

07 . СЦ – СМТ також приймає замовлення на швидкий ремонт. Навіть якщо пристрій має дуже серйозні проблеми, потребує дуже точного діагностування або особливих комплектуючих. Наші майстри не затримують ремонт, а виконують його в максимального швидкий термін.

 

Гарантію не буде надано в наступних випадках:

  • Пристрій має сліди вскриття пристрою.
  • Якщо в внутрішню частину пристрою потрапила волога.
  • Якщо на пристрої є сліди механічного пошкодження (тріщини, відлущення тощо).
  • Якщо в пристрій встановлюються комплектуючі наданні клієнтом.
  • Використання програмного забезпечення, котре не передбачене виробником.
  • Використання аксесуарів, котрі не передбачені виробником.
  • Пошкодження пристрою через різкий перепад напруги в мережі (пониження або зростання).
  • Серійний номер стертий або змінений.
  • Пошкодження пристрою в результаті стихійної біди.

 

Виключеннями можуть стати випадки, котрі будуть раніше обумовленні з клієнтом (наприклад: пристрої, на які була дія хімічних речовин або механічна деформація плати);

Dark

color1 color2 color3 color4 color5 color6

Copyright 2012 - 2015